Kanavia on paljon, valitse sieltä sopivimmat

Keskity vain niihin markkinointi- ja myyntikanaviin, jotka toimivat sinun yrityksesi palveluiden ja tuotteiden markkinoinnissa. Tarvitset niiden hoitamiseen resursseja ja jos niitä, taloudellisia tai ajallisia, resursseja ei riittävästi ole, niin keskity vain niihin joihin resurssit riittävät.  Tee mieluummin vähän ja laadukasta sisällöntuotantoa some-kanaviin, kuin että ylläpidät monia kanavia ilman oleellista sisältöä.  On myös parempi, että fb- tai ig-profiilillasi on vaikka 50 tykkääjää, jotka kaikki ostavat tuottamiasi palveluita ja myymiäsi tuotteita. Kuin se, että sinulla on  50 000 tykkääjää, joista yksikään ei ole kiinnostunut tuotteistasi ja palveluistasi.

Älä hajota tekemistä liikaa,  multipasking ei ole tuottavaa toimintaa eikä tuota mielihyvää edes tekijälleen. Sosiaalinen media on nimensä mukaisesti sosiaalinen media, vuorovaikutusta asiakkaiden ja mahdollisten tulevien asiakkaiden kanssa.

 Facebook ja Instagram tarjoavat myös monia uusia ominaisuuksia, kuten tuotteen ostomahdollisuuden suoraan päivityksestä.

HilMa auttaa sinua löytämään yrityksellesi oikeat somekanavat.

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!

hilma@hilmaoy.fi